Blog

MY HOME COLLECTION

אני גאה להציג בפניכם את קולקציית המצעים המפוארים והאיכותיים שלי- "Yanai Fryszer Guttman Home Collection" שיהפכו כל חדר שינה לחדר שינה מעוצב ורומנטי כמו במלון יוקרתי, מפנק ומפואר. הסטים המפוארים שלי תפורים בצורה איכותית ומדויקת ומגיעים באריזה יוקרתית וחלומית שכיף לקבל.

Continue reading

חדרי ילדים

איך אני אוהב לעצב חדרי ילדים, למרות שהצבעוניות שלי בפרויקטים היא יחסית מונוכרומטית, בחדרי הילדים שלי, אני מרשה לעצמי לשחק יותר עם צבע. כאשר אני ניגש לעצב חדרי משחקים, חשוב לי לתכנן אותו נכון מבחינת אחסון, וגם חשוב שיהיו בו את כל ההכנות בכדי שהוא יוכל להפוך בעתיד לחדר שינה נוסף לילד/ה במידה והמשפחה תחליט..

Continue reading

עיצוב משרד

פוסט בנושא עיצוב משרדים. מידי שבוע אעלה סדרה של תמונות מפרויקטים שונים בעיצובי בהן אמליץ, אתן טיפים, אחלוק תכנים שיעשירו אתכם, ואכניס אתכם מעט לעולם שלי, עולם שכולו עיצוב. בחרתי להתחיל מהסטודיו שלי, הבית השני שלי, איפה שהכל מתחיל… כשניגשתי לעצב את הסטודיו שלי, הדבר שהיה חשוב לי ביותר זה שכאשר לקוח נכנס אלי למשרד..

Continue reading

עיצוב מטבחים

מטבח- ללא ספק הלב של כל בית. אחד החללים החשובים, שאני הכי מקפיד עליהם בתכנון הבית. כאשר אני ניגש לתכנן ולעצב מטבח ללקוח, יש מספר דברים שאני מקפיד עליהם מבחינת תכנון ועיצוב. השבוע בלוג העיצוב שלי עוסק בנושא מטבחים, אתן מספר טיפים לתכנון ועיצוב נכון של מטבח. אחד הסודות באווירה של מטבח, הוא להחביא את..

Continue reading

בריכות

מי לא היה רוצה להרגיש שהוא גר בבית מלון? כאשר אני ניגש לתכנן ולעצב את אזור הבריכה בבית, אני מנסה כמה שיותר לייצר אווירה של חופשה, בין אם זה אווירה של ריזורט מטורף או בריכה על גג של מלון יוקרה. גם בשיגרה היום יומית, אני נותן ללקוחות שלי את התחושה שהם חוזרים הביתה מיום עבודה..

Continue reading

חדרי שינה

חדרי שינה, כניראה המקום האינטימי ביותר בבית, לרוב אנו פוגשים את חדרי השינה שלנו בשעות הלילה והבוקר המוקדמות, כאשר אני ניגש לעצב חדר שינה, הדבר החשוב לי ביותר, הוא לייצר אווירה אינטימית, מרגיעה ורומנטית. חדר שינה רומנטי, מקנה נחת ורוגע לשוהים בו. אני משתמש בטקסטורות, טקסטיל ובפלטה של חומרים מרגיעים ורגועים. חשוב מאוד לתת דגש..

Continue reading

שילוב חומרים

אחד הטריקים הידועים להשלמת מראה מדויק ומעוצב לסלון, הוא להשתמש בתיחום של האזור, לצורך התיחום אני משתמש בשטיח רחב, ומציב את כל מערכות הרהיטים עליו, מאין מסגור של כבוד לרהיטים בתוך החלל. בנוסף, אחד הדברים החשובים ביותר להשלמת המראה הם הוילונות, הוילונות אצלי ממסגרים את החלון או הויטרינה ומרככים את החלל. הוילונות אצלי תמיד פתוחים..

Continue reading

מסעדה

מרבית הפרויקטים שאני מעצב, הם בתים ודירות במגזר הפרטי, אך אני מקפיד כל שנה לעשות כמה פרוייקטים מהמגזר העסקי, זה מאתגר אותי כמעצב, מכניס קצת פלפל לסטודיו שלי ומחייה אותו, כמו למשל המסעדה הזו שעיצבתי, שעל העיצוב שלה גם זכיתי בפרס "מעצב הפנים המבטיח" בשנת 2017. פסל הבודהה, שבעקבותיו התחיל המסע שלי במסעדה הזו. בתוך..

Continue reading
Load more
0 הסל שלי
ווישליסט
דילוג לתוכן